Audi A5 Cabriolet побудований на абсолютно новій платформі запозиченої у седану А4. Таким чином, німецький виробник зробив досить вдалий крок у напрямку головних конкурентів з BMW і Mercedes-benz. Крім витончених форм, A5 Cabriolet може похизуватися непоганими технічними характеристиками. На європейському ринку найбільший попит чекає на версію з індексом 2,0 TDI. Високопродуктивний дизельний двигун потужністю 190 к.с. жваво прискорює відкриту А5 до 100 км/год за 7,8 секунди, при цьому середня витрата пального складає біля 5 літрів палива на кожні сто кілометрів пробігу. Досягти таких показників вдалося не в останню чергу завдяки зменшенню ваги кузова на 40 кг в порівнянні з попередником.
В інтер'єрі відкритої A5 нас зустрічає вже знайома архітектура передньої панелі. Аскетичний зовнішній вигляд центральної консолі компенсують високоякісні матеріали обробки та сучасний мультимедійний комплекс ММІ. Керування функціями здійснюється через сенсорну шайбу, а результат виводиться на планшеті, закріплений в верхній частині торпедо.
За задніми сидіннями розмістилися спеціальні шумо- та повітропоглинаючі панелі. В Audi вирішили невигадувати зайвого і використали м’який складаний дах, який чудово виглядає та не здорожує автомобіль. Крім цього, це дозволило зберегти 320-літровий багажний відсік, який при піднятому даху збільшується до 380 літрів. Процес складання даху займає всього 15 секунд, що є відмінним результатом серед автомобілів цього класу.
З офіційного прес-релізу ми довідалися про безліч інноваційних рішень та технологій доступних на новому A5 Cabriolet. В базову комплектацію Audi A5 Cabriolet встановлюється значно більше опцій, за які на седані доведеться доплачувати, тому і ціна на відкриту модифікацію стартує з позначки у 40 тисяч євро…